Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sylvia en Rob Bruisten-van Son - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sylvia en Rob Bruisten-van Son - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: SylviaRob

Blijf op de hoogte en volg Sylvia en Rob

08 Juli 2011 | Canada, Toronto

Vroeg wakker, maar vanwege vermoeidheid toch nog tot 6 uur plaatselijke tijd volgehouden tot opstaan. De Subway was pas om 7 uur open dus gingen we bij een truckers cafe aan de overkant van de grote weg ontbijten (Husky's), De 'special of the day' was gewoon gebakken ei met ham en toast maar smaakte ons prima.

De reis naar downtown Toronto viel wat tegen, per Express bus die er nog bijna een uur op deed. We arriveerden wel op Union st bij het Centraal station, vanwaar we morgen naar Montreal vertrekken, en onze treinkaartjes hebben we nu.

Rondgewandeld door de haven en veel kunst gezien. Daarna toch maar niet de CN tower lift genomen want vrij duur en Rob vindt hoogtes niet leuk. Wel doorgelopen naar China town waar we lekker en goedkoop konden lunchen: dat kwam nog heel bekend voor van onze vorige grote reis! Daarna door een gezellige buurt (Baldwin street) naar Queens Park en toen nog het Royal Toronto museum.

Enkele uren later en zeer vermoeide voeten gingen we per metro weer terug naar het Pierson International vliegveld, Dat duurde ook wel lang maar kostte nog niet 1/4 van de prijs.

Al met al een mooi dagje Toronto!!