Accompanying person - Reisverslag uit Québec, Canada van Sylvia en Rob Bruisten-van Son - WaarBenJij.nu Accompanying person - Reisverslag uit Québec, Canada van Sylvia en Rob Bruisten-van Son - WaarBenJij.nu

Accompanying person

Door: SylviaRob

Blijf op de hoogte en volg Sylvia en Rob

12 Juli 2011 | Canada, Québec

Twee dagen congres. Voor Sylvia.

Voor "de man van" betekent dit twee dagen door Quebec slenteren. De toerist uithangen dus.

Fotos maken, winkelen (alles is hier duur), museumbezoek (First Nations en Rome). Heel ontspannen. Dinsdag pas de heel toeristische wijk aan het water ontdekt (Petit Champlain). Het blijft een grote stad.

Het blijft warm (bijna 30 graden), broeierig en 's middags regen.

Maandagavond zijn we samen met de andere Nederlandse congresgangers (GGD&RIVM) wezen eten bij Versa. Helemaal beneden in de stad. Heel lekker, en heel erg gezellig.

Dinsdagochtend hotelkamers geboekt langs de St Lawrence en bij Lac St-Jean. Daar blijven we in totaal 6 nachten. Vandaaruit rijden we dan door Ontario richting Toronto.

• 17 Juli 2011 - 14:57

Lieke:

Ik was al verbaasd dat er nog geen foto's van een museum bijzaten :P